måndag 17 januari 2011

  • Efter en jobbig eftermiddag/kväll verkar nu hunden vara på bättringsvägar :) Det stora testet kommer ikväll då hon får mat igen...
  • Idag blir det lite plugg eftersom jag har redovisning i skolan imorgon. Ska läsa igenom en annans persons tenta och sen komma på lite frågor jag kan ställa angående innehållet -  borde ju inte ta alldeles för lång tid! Ska även titta lite närmare på vad jag behöver inför den nya kursen som börjar på onsdag. Ser ut att bli en intressant kurs i alla fall :)
  • I eftermiddag blir det promenad med Jane och kanske även en fika om vi känner oss värda av det ;) Går man tillräckligt snabbt och långt så borde det ju vara okej, heller hur? ;)
  • Ikväll väntar sedan en ny spännande handbollsmatch :) Får se om jag våldgästar mamma för lite sällskap eller om jag och Niike tittar på den här hemma. Vi kommer inte missa den i alla fall :)

Inga kommentarer: