söndag 9 januari 2011

Söndag.

Nyss hemkomna från Stefans föräldrar. Bestämde oss för att bjuda in oss på middag där igår och stannade över natten :) Blev god trerätters och det finns en risk för att vi vänjer oss vid sådan lyx ;) Jag och Niike myste massor på soffan och den lilla saken snarkade så hela huset skakade (nästan i alla fall). 

Nu är vi som sagt hemma igen och om en liten stund blir det träning. Vi har kommit fram till att vi måste flytta träningspassen från veckan som kommer eftersom vi ska till Tallinn. Så blir ett pass idag, ett imorgon och sen resten nästa helg. Köpte hantlar igår som jag kan ha istället för det gummiband som hittills gett mig motstånd och det ska bli spännande att prova :) Ser även fram emot duschen efteråt då vi äntligen bytt duschmunstycke och jag kanske kan bli ren utan att få hårda vattenstrålar rakt i ögonen ;)

Annars blir det mest uppladdning inför imorgon som gäller då det är skola igen. Ska förbereda så mycket som möjligt idag så jag inte behöver anstränga mig mer än nödvändigt imorgon! Gruppmöte och redovisning står på schemat. 

Inga kommentarer: