tisdag 18 januari 2011

Lagen om all jävlighet...

Helt plötsligt blev jag jättenervös inför dagens redovisning/opponering. Kände mig ganska bra förberedd igårkväll, men sen började allting som kunde gå fel att också göra det.. När jag skulle skriva ut det material som jag behövde ha med mig till skolan så slutade helt plötsligt skrivaren där hemma att fungera! Åkte därför tidigare till skolan idag för att kunna skriva ut det där istället - men glömde mitt studentkort som man använder för att ta sig in i skolans salar, däribland datorsalar. Hittar som tur var en sal med öppen dörr och sätter mig för att skriva ut. Men nej det går inte heller och jag upptäcker att jag inte har tillräckligt många utskrifter kvar på mitt konto för det antal sidor jag vill skriva ut! Nu då??? Eftersom jag inte har mitt nyckekort med mig (vilket råkar vara samma kort som behövs för att ladda på fler utskrifter) kan jag inte heller köpa fler. Insåg till slut att jag hade en enda sida kvar på kontot och krymper ner en fyrasidig uppsats till en A4 - det må va smått, men nu har jag det utskrivet i alla fall. Ska bli spännande och se vad mer som kan gå fel idag...

Inga kommentarer: