torsdag 20 januari 2011

Vårkänslor.

Oj redan över 40 sidvisningar på min blogg idag och jag som inte publicerat något sedan igår (förutom detta som kommer nu). Dålig stil av mig ;)


Idag känns som en bra dag. En härlig dag. Jag vet att det bara är mitten av januari, men jag har vårkänslor! Isen på ån smälter, jag ser gräs för första gången på många veckor, himlen är blå och fast luften är kall så värmer solen :)


Jag hamnade i ett superbra arbetslag i skolan så nu kan inte kursen bli annat än bra! Jag, Charlotta och Pernilla får fortsätta att jobba ihop och fick dessutom med oss klassen två killar som är riktigt trevliga. Jag har alltid ansett att grupper fungerar bättre om de inte består av enbart tjejer - även om jag, Pernilla och Charlotta sällan (aldrig?) bråkar ;) Så nu är vi fem stycken som har roligt tillsammans, som alla tar skolan på allvar och som inte stör oss på varandra ;)


Nu ska jag fortsätta på min bra-iga dag och träna lite. Undras vad min tränare har planerat för mig idag...

Inga kommentarer: