onsdag 12 januari 2011

Kärlek ♥

Fyra år... det är ändå ganska lång tid. Men dessa fyra år av kärlek har verkligen flugit fram, samtidigt som det känns som om det alltid har varit vi. Jag minns fortfarande hur nervös jag var första gången vi skulle träffas ensamma... 12 januari 2007. Jag hade sagt till mamma att alla på jobb skulle träffas på kontoret och spela tv-spel (något vi faktiskt hade gjort förut så inget konstigt i det). När hon lämnat av mig gick jag mot kontoret, men så fort hennes bil var utom synhåll vände jag och gick hem till Honom istället. Det var sjukt spännande att inte veta vart det hela skulle leda. Men redan efter halva kvällen så visste vi båda två att det skulle vara vi och att ingenting annat spelade någon roll. Strunt i att jag kanske kunde förlora min praktikplats på grund av ett förhållande på kontoret. Strunt i att mamma och pappa kanske skulle få spel för att jag träffade en man som nästan var 11 år äldre än jag. Strunt i att mina vänner skulle få mer vatten på sin kvarn om att jag gick från förhållande till förhållande. Det här var på riktigt från dag 1 och därför är det också den dagen som vi räknar som vår dag. Vi blev ett par direkt, utan massa dejter. 
Idag kan ingen säga något om det. Vi har visat att vi hade rätt - att det vi har är något speciellt. Om mindre än fyra månader säger vi Ja till varandra och blir man och fru. Ingenting kommer att göra mig lyckligare 

Inga kommentarer: